Retourneren

Wat doe ik als de wijn niet naar wens is?

Is uw wijn niet naar wens? Bij wijnvoordeel.nl is het mogelijk om uw wijn kosteloos te retourneren. U kunt binnen 14 dagen na aflevering contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar: contact@wijnvoordeel.be. Samen zal er naar een geschikte datum gekeken worden wanneer PostNL de wijn bij u thuis kan ophalen. Dit dient echter 48 uur van te voren kenbaar te worden gemaakt. Het is helaas niet mogelijk om een tijdstip hierbij aan te geven. U kunt kiezen voor een vervangende wijn of het  bedrag wordt gecrediteerd. Houdt u er rekening mee dat het pakket alleen kan worden opgehaald van dinsdag tot en met zaterdag. 

Wat doe ik als mijn bestelling kapot/beschadigd is?

Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. De bestelling wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe wijnen. Heeft u het pakket al geaccepteerd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn? Neem dan contact met ons op via 031-7702796 of stuur een mailtje naar contact@wijnvoordeel.be

Naar boven