Retourneren

Wat doe ik als de wijn niet naar wens is?

Is uw wijn niet naar wens? Bij wijnvoordeel.nl is het mogelijk om uw wijn kosteloos te retourneren. U kunt binnen 14 dagen na aflevering contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar: contact@wijnvoordeel.be. Samen zal er naar een geschikte datum gekeken worden wanneer PostNL de wijn bij u thuis kan ophalen. Dit dient echter 48 uur van te voren kenbaar te worden gemaakt. Het is helaas niet mogelijk om een tijdstip hierbij aan te geven. U kunt kiezen voor een vervangende wijn of het  bedrag wordt gecrediteerd. Houdt u er rekening mee dat het pakket alleen kan worden opgehaald van dinsdag tot en met zaterdag. 

Wat doe ik als mijn bestelling kapot/beschadigd is?

Indien mogelijk, vragen we u een kapot pakket te weigeren bij bezorging. De bestelling wordt dan kosteloos aan ons teruggestuurd en u ontvangt nieuwe wijnen. Heeft u het pakket al geaccepteerd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Hoe retourneer ik mijn bestelling als ik heb betaald met AfterPay?

Wilt u uw bestelling retourneren en heeft u met AfterPay betaald? Geef dit dan aan in de AfterPay app. Dit gaat als volgt: 

-          Open de AfterPay app

-          Klik op de bestelling waar het om gaat

-          Klik op het icoontje bij ‘Retourneren’

-          Geef aan of u uw bestelling geheel of deels wilt retourneren

-          Uw betaaloverzicht wordt nu 10 dagen gepauzeerd

-          U ontvangt een bericht zodra uw retour is verwerkt

-          Betaal het behouden deel van uw bestelling (bij een deelretour)

Voor meer informatie kunt u een kijkje nemen op de website van AfterPay. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn? Neem dan contact met ons op via 031-7702796 of stuur een mailtje naar contact@wijnvoordeel.be

Naar boven