Bestelling terugzenden

Winkelwagen samenvoegen?

Welkom terug! Er zitten nog enkele wijnen in uw winkelwagen van uw vorige bezoek. Wilt u deze wijnen toevoegen aan uw huidige bestelling?

Voldoet een wijn niet aan uw verwachting?

Dan kunt u gebruik maken van onze proefgarantie. Uiteraard kunt u uw bestelling terugzenden als er onverhoopt een fout in de wijn zit. Neem in dat geval binnen veertien dagen contact op met onze klantendienst en wij lossen het voor u op. Samen met u wordt een afspraak gemaakt om de wijn bij u thuis op te halen. De kosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening. Met betrekking tot uw bestelling kunt u kiezen: of u ontvangt een vervangende wijn of wij storten het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Let op: Door grote drukte bij PostNL kunt u een retouropdracht alvast aanmelden bij onze klantenservice, maar wordt uw opdracht pas na 7 januari 2021 ingepland. Onze retourtermijn is verlengd, zodat dit voor u geen verdere gevolgen heeft.

Bestelling beschadigd

Is uw bestelling op moment van bezorging zichtbaar beschadigd? Dan heeft u het recht het pakket te weigeren. De bezorger zorgt er in dat geval voor dat de wijnbestelling wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Uiteraard ontvangt u uw bestelde wijnen alsnog zo snel mogelijk. Heeft u het pakket al aangenomen? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.